شقايق اسداللهيشقايق اسداللهي، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

شقايق عشق مامان

از شير گرفتن شقايق

1391/2/10 11:39
نویسنده : زهره محمودي
203 بازدید
اشتراک گذاری

شقايق گل من متاسفانه دچار پوسيدگي دندان شد و اين پوسيدگي در ايام نوروز امسال به عفونت دندان تبديل شد و منجر به بستري شدن دختر گلم شد من و باباش چون از اينكه جهت ترميم دندانهاي پوسيده شقايق بايد اونو بيهوش ميكرديم تصميم گرفتيم صبر كنيم تا دختر گل كمي بزرگتر بشه اما متاسفانه اشتباه كرديم و دندون شقايق عفونت كرد خلاصه نوروز 91 با بستري شدن شقايق شروع شد و بعد از عيد هم رفتيم دنبال دندانپزشك كودكان و خلاصه با بيهوشي 10 تا از دندونهاي پوسيده شقايق ترميم و روكش شد و مشكل دندونا حل شد ولي طي 2 ساعتي كه شقايق تو اتاق عمل بود من مردم و زنده شدم ولي خدارو شكر به خيرگذشت و از 5 ارديبهشت هم اقدام به از شير گرفتن كردم اول 2 روز بهش شير ندادم ولي شب دادم و روز سوم ديگه شبم ندادم الان 3 شبانه روز كه شير نخورده و هر 3 شب هم تا صبح منو اذيت كرده وبيدار نگه داشته البته هر شب از شب قبل بهتر ميشه دختر عزيزم خيلي خیلی دوستت دارم اميدوارم امشب ديگه راحت تا صبح بخوابي. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)